Veel gestelde vragen

Alle bestellingen worden geleverd door DHL, TNT en onze eigen bezorgers. Uw bestellingen worden bezorgt op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en  indien u niet thuis bent dan wordt uw bestelling bij de buren aangeboden of nogmaals op een ander tijdstip bij u aangeboden. Na iedere poging vindt u tevens een afleverkaart in uw brievenbus, waarop staat vermeld wanneer het pakket opnieuw zal worden aangeboden of dat het pakket is afgegeven bij de buren

Zodra de betaling voor uw bestelling is ontvangen wordt uw opdracht verwerkt en worden de artikelen zo spoedig mogelijk verzonden. Voor het grootste gedeelte van ons assortiment geldt vandaag voor 15.00 besteld is morgen in huis. Kijk voor de exacte levertijd bij het product van uw keuze.

Nadat u uw bestelling hebt bevestigd, kunt u deze niet meer wijzigen.

Wat gebeurt er als Nijmegenmijnstad mijn bestelling moet wijzigen?

In sommige gevallen kan er sprake zijn van een onvoorziene voorraadbeperking of zijn artikelen mogelijk
niet langer leverbaar. Wij proberen u zo spoedig mogelijk via e-mail op de hoogte te stellen van eventuele vertragingen en/of onvoorziene wijzigingen.

Zodra uw bestelling bij ons binnenkomt, ontvangt u via e-mail een bevestiging met alle gegevens van uw bestelling. Als uw betaling is ontvangen, ontvangt u een nieuwe e-mail met daarin de betalingsbevestiging.

Dit is afhankelijk van de artikelen die u besteld. Voor de juiste prijzen kunt u kijken naar de verzendkosten die bij het product van uw keuze staan vermeld.

U kunt bij het plaatsen van uw bestelling aangeven of de bestelling op uw factuuradres of op een willekeurig ander adres (bijvoorbeeld uw werkadres) moet worden afgeleverd.

Mogelijk kan de vervoerder uw adres niet vinden of was er niemand thuis toen het pakket werd aangeboden. Als u uw bestelling 2 werkdagen na de verzendbevestiging nog niet hebt ontvangen, kunt u via e-mail contact opnemen met de Klantenservice van  Nijmegenmijnstad.

Als uw bestelling wordt voorbereid voor verzending of al onderweg is, verzoeken wij u te wachten tot de artikelen zijn geleverd voordat u om retourzending van leveringen vraagt.

Wij geven uw geld terug of ruilen uw product om mits aan de volgende voorwaarden wordt voldaan: – Stuur een e-mail naar info@nijmegenmijnstad.nl onder vermelding van het orderbevestigingsnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending. Als u assistentie nodig hebt, belt u met ons  op 06-55253445 – Het verzoek moet binnen 30 dagen na de verzenddatum worden ingediend. – De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal.

Nadat de retourzending is goedgekeurd storten wij binnen 2 werkdagen het bedrag dat in rekening is gebracht terug.

Ja, als u een artikel binnen 30 werkdagen na levering terugstuurt, krijgt u uw geld terug.  Opmerking: De teruggestuurde artikelen worden geïnspecteerd bij aankomst en er worden kosten in rekening gebracht als er iets ontbreekt of beschadigd is.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit om een artikel terug te sturen?

Top
Inhoud van je winkelmand
  • Geen producten meer in de winkelmand.